Min förmiddag!

Imorse hade cubus -40% på allt i hela butiken. SICK! Så Annelie hämtade upp mig vid halv nio-tiden och sen var det bara att öppna plånboken! Till min stora besvikelse fanns det typ ingenting där.. Kanske är det därför jag så sällan shoppar på cubus i vanliga fall. Tydligen.

Köpte detta till grabben i magen:
Storlek 62. Vi har så mycket i 50-56 nu, så det vore dumt att fortsätta handla de storlekarna. Jag fick betala 244kr för detta. Nöjd! Tycker att kläderna var jätte tuffa!

När vi var klara på cubus gick vi till vader bredvid och åt lite frulle, och sen for vi ut till rusta!

Jag köpte nytt ut till baksidan. Vill ha färg i år (hör och häpna!) så jag slog till på turkos! Matta, filtar och kuddar.
Jag tror det kommer bli klockrent! Behöver några till kuddar bara, och nåt till bordet, sen får det vara klart.

Ser sjukt icke-mysigt ut på bilden nedan, men jag lovar er att det ser bättre ut i verkligheten. Dessutom stod inte bordet på plats när bilden togs heller. Jag kommer garanterat ta nya bilder i helgen så får ni se.

Hej så länge!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Ok varning för stalker här , men såg dig på stan igår & jäklar vad snygg du var (är) ! Jisses . // hetero tjej

2015-04-28 @ 20:31:27

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0