Klago-inläggen fortsätter..

Efter två alvedon har febern fortfarande inte lagt sig. Eller jo, lite. 37,0 ligger tempen på nu. Som sagt; vissa av er tycker säkert att det inte ens är feber, men för mig som är lågtempad är det feber.

Jag ligger i soffan just nu. Hatar verkligen att ta det lugnt och ligga still. Speciellt när det är finväder ute! Micke håller på att städa i garaget och jag hade mycket hellre hjälpt honom än att ligga på sofflocket..


Dessutom är det ett bombnedslag här hemma (som jag har ställt till med), så skulle vilja städa och tvätta. Men jag vet att det bästa är att vila så jag får helt enkelt försöka göra det.

Ps, blir lite nervös när jag läste symptomen på havandeskapsförgiftning tidigare idag.. ALLA punkter stämmer in på mig. Jag ska till barnmorskan på fredag och då får hon ta blodtryck som vanligt men även ett kissprov så vi kan se om jag har nå äggvita (hette det så?) i urinen.

Lord have mercy!!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0