Jag skulle ha blivit frisör!

Vilken tur att Micke kommer hem ikväll, för annars hade risken att jag skulle svälta ihjäl varit pretty big..


Jag fattar inte hur allt kan ta slut samtidigt?! Det handlar liksom inte om pengar. Tro mig, det finns pengar till mat. Det handlar nog mer om tristess. Sen är det svårt att handla och fylla upp när vi knappt äter nåt på vardagar. Micke jobbar borta och jag jobbar och käkar på stan. Men nu ser det ju lite annorlunda ut eftersom jag är både sjuk och strandsatt. Måste fan hämta hit gamla saaben (om den fortfarande lever) så att jag slipper känna såhär!

Och inte blir det bättre när en viss vän skickar sms om att hon har köpt 1,7kg lösgotta! Sååå sugen blev jag! Nämner inga namn på vem denna övergödda personen är. He he he.

Om vi ska återgå till rubriken: frisör.
Jo, det är nämligen så att titt som tätt fastnar det bajs i guzzens röv-hår.. Mycket mysigt hörrni. Så idag var det läge att trimma ner det lite.
Hon var så himla duktig och bara låg stilla medan jag lekte skönhetssalong. Lillpullan min!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0