Filten har kommit!

Åh! Den är verkligen SÅ fin! Kvalitén verkar dessutom vara top notch. Elodie Details för er som också är sugen. Finns i många olika färger och mönster!


Ljus bakgrund på ena sidan, och mörk på andra. I love it! En riktig Elin-och-micke-filt, så då blir det nog hur bra som helst till lilla bebisen också!

Från det ena till det andra!

Jag har fått suuuuuper ont på en punkt mellan brösten, där jag har min tatuering ni vet? Helt jäkla öm! En av tjejerna på kursen trodde det kunde vara ett invärtes blåmärke. Att bebisen kanske har sparkat på samma ställe. Hon hade nämligen fått så. Vad tror ni? Jag kan knappt stryka med fingrarna där utan att hoppa till av smärta. Märkligt! Har kännt såhär sedan i tisdagsmorgon.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0