En bättre dag.

Idag efter jobbet hade jag varken ont i kroppen eller var dödstrött. Vilken lycka! Micke hämtade upp mig och så åkta vi ut till Valbo för att köpa en fleecegrej till bebisen, och ta en fika. Mmmm kladdkaka!

Alla kläder till lillen är nu tvättade. Jag har hängt in och vikt in allt, men ännu är garderoben inte klar. Vi ska upp med en till klädstång, och på hyllan kommer det stå typ tre lådor: "byxor" "mössor/dregglisar" "strumpor" Eller nåt i den stilen. Känns som att det blir bra!

Annars då? Tja, fick beröm av min chef som tyckte jag hade gjort ett mycket bra sommarschema. Tack och bock! What else.. Ja, vi var hos barnmorskan idag och allt såg bra ut. Jag följer kurvan, blodtrycket är bra, vikten ökar som tänkt och lillens hjärta tickar fint!

Dagens mama:


Mitten av vecka 32.

God natt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Jag har köpt en keps till Lillen :)

2015-04-03 @ 16:52:38

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0