Cordy Roy.

Alla som känner mig eller följer mig på instagram vet att jag har blivit förälskad i gosedjuren i serien Cordy Roy från märket Jellycat. Jag tycker att dom är helt bedårande och jag vill ha ALLA! (Har säkert redan berättat om detta här på bloggen, men mitt minne är inte det bästa längre)

Problemet med denna nyfunna kärlek är att den kostar. 300 pix per mjukdjur. Jag menar, nog fan finns det vettigare saker att lägga pengarna på?! Ja.

Meeeeeen vet ni vad? Jag har hittat dessa på Aliexpress!! Det är typ samma sida som eBay. Vet ni vad dom kostar? 120 jävla kronor! Tjoho! Så jag slog till och köpte 3st på stört.

Ser ni vilka som är ny?
Japp - pingvinen apan lejonet.





Hur kan man inte älska dessa?!
Micke blir lite lätt tokig på mig och tycker att nu får det väl räcka. Jag är inte beredd att hålla med.

Detta packas helt klart ner i bb väskan:

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Dom är superfina och mjuka :) Lejonet var läckert. Fast alla djuren i den serien är så bedårande :) Mormor ska fixa en också eller två ;)

2015-04-09 @ 20:09:51

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0