Borta bra, men hemma bäst.

Efter två dagar av möten och kurser i huvudstaden är det så jävla skönt att vara hemma igen!!

Tisdagen började med en nästintill sömnlös natt innan klockan ringde 05:00..jippi.. Tåg ner till Stockholm och sedan spenderades dagen på huvudkontoret där vi hade en kurs i arbetsrätt. Om det gjorde ont att sitta på en stol 10-16? Jo, det var rätt så outhärdligt.

Natten spenderades på Radisson Blu.




Superfint hotellrum! Och frukostbuffén dagen efter ska vi inte ens tala om! MUMS!

Jag sov dock väldigt dåligt på hotellet. Så när vi igår, onsdag, hade möte mellan 9-16 höll jag fan på att smälla av! Tur att det var gott om pauser och fika, annars hade jag nog dött.

Fina matsalen på kontoret i Haga:

Inatt har jag sovit som en ängel i min älskade säng! Och guzzen låg bredvid hon med. Min lilla prinsessa!

Nej, daga för frulle! Tackar gudarna att jag är ledig idag så jag får vila kroppen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0