I carry the weight of you in my heavy heart.

Jag saknar dig, saknar dig min bror. Jag saknar dig mer än vad du tror.
Jag saknar er båda..
 

 
Jag har svårt att känna att jag är storasyster till två grabbar. Jag är ingen syster. Jag har inga syskon. Precis så känner jag. Min yngsta bror dog för vad som känns en dag sedan, och min andra bror.. Han har varit vilsen alldeles för länge. Jag ser på de som finns runtom mig, som har syskon.. dom har ett speciellt band till varandra. Jag har inget sånt band. Det är så sorgligt. Att ha en bror kvar, men inte känna sig nära. Att behöva säga "jag vill inte ha någonting med dig att göra" för att rädda mig själv.. att förlora en till bror.. Känslan går inte att beskriva. Det gör mig väldigt ledsen att tänka på.
 
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0