Det här är livet!

Vilket jävla avslut på denna lördag, hörrni. Jag är kär i de timmar vi åkte.

När jag kom hem från jobbet möttes jag av denna syn:
Micke hade lastat våra fiddys! JIIHAAA! Det var bara att springa och byta om illa kvickt.

Framme bortanför Viktoria sjön.

Vi åkte både på "cross bana" och på skogsstigar. Vilket kanon väder att åka i!  Efter nån timme hittade vi ett vindskydd. Snacka om guldställe!! Att endast höra fåglar sjunga gav ro i själen.







Ni förstår väl vad detta innebär? VI MÅSTE KÖPA STUGA!! 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Härligt! + att ni hade sol för det var det inte här hemma...
Tack min snälla,omtänksamma vackra dotter för paketet på morsdagen. I love it!!!

2014-05-26 @ 08:12:03

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0