How to look skinny in photos!

Det hela är väldigt enkelt! Du går till den spegel med bäst ljus, och tar en selfie! Låt aldrig någon annan än du ta en bild på dig. Hell no!

Jag fattar inte hur det kan vara sån skillnad på vilken vinkel och vilket ljus man tar bilden i.. På bilderna här nedanför smalar jag inte in mig eller nåt sånt skit för att make my point.

Bästa badrumsspegeln (selfie).

Ej tagit genom spegel. Not so good.

Så, för er fördel - take a selfie!

Not selfie:

Selfie:


Nä nu ska jag fortsätta proppa i mig vitt bröd. Har hört att det ska vara bra för kroppen. Sen blir det gräsklippning + trimning! Jiiihaaaaaa!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0