Nu känns det lite bättre..

Jobbat 7-19 idag.. Inventering.. I say no more.

När jag kom hem väntade två paket på mig! Ett från Nelly och sen hade mina skolböcker kommit. Nu känns det lite bättre.

Lite hold in-brallor på detta så!!

Kanske världens tuffaste skor?!
Dock fodrade, så dom får vänta på hyllan ett tag..

Nu måste jag hoppa in i duschen. Kanske hinna med att gråta en sväng också. Har bara gråtit på insidan idag (som en vinnare), men känns som att jag skulle behöva lätta lite på trycket.. annars blir det gråtfest för minsta lilla känns det som. Bäst att passa på nu när man är ensam och dessutom har sovmorgon imorgon!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0