Måste amputera fingret..

Alltså.. jisses. Igår bröt jag nageln så det hette duga!! Nageln var av, men satt kvar på fingret. Den gick av så djupt att den satt kvar i skinnet liksom. Brrr, ryser bara jag tänker på't!

Plåstrade om fingret omedelbart eftersom blodet bokstavligt talat SPRUTADE! Eller nja okej.. rann.

Idag gör det fortfarande ont, men läget är mer stabilt. Jag frågade min nagelteknolog vad det var för skinnflik som stack ut under nageln.. "Nagelplattan" svarade hon. Usch, förstår ni hur ont det gjorde?!

Trodde jag skulle behöva amputera hela jävla fingret.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linda

Har gjort samma sak, min reaktion var att nästan svimma och nästan kräkas...

Svar: Ja fy fan det är sjukt otrevligt!
Elin Haglund

2014-07-01 @ 22:07:52
URL: http://mittrosabadkar.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0