Lika slut idag..

Jisses vilka röjjardagar det har varit på jobbet!! Till imorgon har jag ringt in extra fölk så vi inte kommer behöva sjukskriva oss hela högen!

Anyways..

Jag hatar att jobba när det är varmt.
1) för att det är varmt = vill ju sola. Men också 2) vad fan ska man ha på sig?! Idag hade jag shorts trots att jag hatar mina ben.


Ger stumpfingret åt allt vad värme heter! Ge mig höst och pälsjackor, skinnbrallor och boots... iallafall när man ska jobba. På söndag får det gärna vara stekhett för då är jag ledig.. Nej, just det ja - på söndag ska det regna. JISSES SÅN TUR MED VÄDRET MAN KAN HA.

Nu måste jag duscha och sova. Ladda för morgondagen.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0