Helgens pyssel.

Lördagen, första lediga dagen på över en vecka (i know - synd om mig va? Suuuupersynd! Haha), var jag inte utanför dörren på hela dagen! Jävlar vad skönt!

Det enda jag åstadkom var att tvätta två maskiner, samt färga utväxten och brynen.

Perfekt göra-inte-ett-skit-dag.

Söndagen däremot, söndagen jobbade vi nere i källaren! Jävlar vad skönt!

Vi rev en vägg i det blivande badrummet. "Hoppas den inte är bärande" sa micke innan han slog första slaget...

Så vi får väl se om köket ramlar ner i källaren i veckan. Det vore ju....intressant.




I helgen ska golvet bilas upp för kommande avloppsrör. Spännande!

Nej, nu ska jag krypa ner i sängen. 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0