Booty too big to handle!

För en stund inbillade jag mig att jag också skulle åka utomlands, och passade på att prova en bikini..
Men sen hann verkligheten ifatt mig och jag kom ihåg att det bara är micke som ska åka. Buhu.

...fast tur är väl det. Jag är inte redo för bikinisäsongen än! UNLESS alla tar kort på mig genom världens bästa badrumsspegel. Då är jag redo, som ni ser.

Annars då?
Tjaaa... Gymmade i fredags OCH i lördags. Kan knappt röra mig idag. Micke fick dra mig upp ur sängen..!
SÅ ont i rumpa/ben har jag. Fy fan alltså. Vi får se hur länge den här flugan håller i sig. Känns inte alls roligt det här med träning ä. Hua!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0