Blombud!

Idag kom det en stor bukett med tulpaner till jobbet! Det var mamma som hade skickat en kram. Jag älskar tulpaner (lila är min favorit)!
Som ni ser är guzzen också förtjust i tulpaner.

Så himla roligt att få blommor! Tack tack tack mamma, och kram tillbaka.

Förra veckan fick jag faktiskt rosor av min chef, så jag känner mig ganska bortskämd just nu, hihi.
Men han gav mig inte rosor för att symbolisera en kram - no way - han gav mig rosor för att jag är fucking awesome och driver min butik like a baws! Inget fel på självförtroendet här inte. Haha.

Nej men seriöst nu. Im the best.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Du är värd varenda blomma min fina dotter! Men säg för fn till kattskrället att sluta bita på dom.. :D :D
KRAM igen

Svar: Hahahah hon luktar ju bara ;)
Elin Haglund

2014-01-30 @ 22:40:19

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0