Bra tryck!

När jag packade träningsväskan imorse runt sex sju tiden trodde jag inte att jag menade allvar. Kom igen, jag ska jobba 08-18, inte en chans att jag orkar!

Skam den som ger sig!

Det var med tunga steg jag gick till gymmet. Hade någon föreslagit kladdkaka på närmsta cafe hade jag tackat ja utan att blinka. Men inte fan träffade jag på någon jag kände på vägen mellan jobbet och gymmet ä. Typiskt!

Men vet ni vad? Så fort jag hoppade upp på crosstrainern fick jag ny energi! 20 intensiva minuter, 3 olika magövningar, bicepscurls och avslutade med en fem minuters spurt på löpbandet innan jag var tvungen att springa till bussen. Höll flåset uppe genom hela passet och det kändes fett bra!

Å jag som inte ens ville dit från början. Ha!

Träningsbrallor från H&M

Nu kommer det inte vara några problem att somna iallafall. Score!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0