Sorkfeber?!

Alltså... tror ni jag är nå sjuk då? SVAR JA! Feber, ont i halsen, snorig.. När jag dessutom började må lite illa + kände att min rygg gjorde ont la jag ihop två plus två. SORKFEBER!


Fast efter att ha pratat med 1177 verkar det vara helt vanligt sjuk. Tur. ?

Såhär går det när man håller sig instängd hela semestern, och sen kommer tillbaka till bakteriejobbet.. You get sick!! "Heeeej välkommen tillbaka! Ta lite bakterier till kaffet vettja!"

Jävla folk å inte tvätta händerna och sen ge mig deras pengar fulla av skit!

Den här helgen blir det till att vila. Tyvärr. Köpte en ny outfit på jobbet som jag gärna hade dragit på mig! Men men...


Byxa 359,95kr
Tunika 249,95kr (slutsåld)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Ha handsprit vid kassan. Krya på dig..

Svar: Det har vi...
Elin Haglund

2014-08-24 @ 09:32:45

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0