Rätt, fast fel..

Idag har det inte riktigt gått som planerat.. Om jag har pluggat? Nej. Nej, inte ett dugg.

När jag satte mig med böckerna, redo att bli fylld av ny information, ringde Andrea. Henne har jag inte träffat på år och dar! Så det var ju bara att kasta sig på cykeln och passa på att träffa henne när hon väl var i Gävle. Såååååå himla roligt att träffa henne!

När jag kom hem efter en timmes lunch tänkte jag stt "nu mååååste jag plugga", ja vad händer då? Jo, skrållan. Älskade lilla skrållungen och hennes fina mami.







Så ja, nu är jag hemma igen och borde sitta med böckerna. Men, då ska vi iväg och käka hos familjen Olsson/Carlsson strax...så jag måste duscha.

Himla trevlig dag, dock gick det ju inte som planerat.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0