Handikappad!

God morgon kära följeslagare! Sovit gott?

Idag står det jobb på schemat, och imorgon också, men sen är det fanimej helg! Jävlar va skönt det ska bli!

I förrgår var jag på gymmet och köttade utfall. Meningen var att jag skulle fortsätta med squats meeeeeeen det var en omöjlighet. Biceps och triceps fick sig istället en omgång. 

Detta resulterade i att gårdagen var pest och pina. Jag kunde knappt komma ner och sätta mig på toaletten! ...och jag har en känsla av att det inte kommer kännas bättre idag.

Någon som har tips på hur man botar träningsvärk?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linda

Du får träna bort träningsvärken 😁

Svar: Kommer definitivt bli en utmaning att träna med dessa ben! Haha! Hoppas du hade kul på jobbmiddagen 😊
Elin Haglund

2014-04-03 @ 08:38:45
URL: http://mittrosabadkar.blogg.se
Postat av: mamma

Sluta träna :) :) hahahahah
Då slipper du träningsvärken ;) och kan sätta dig på toan utan problem :D

2014-04-03 @ 19:04:36

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0