Good morning sunshines!

How you doin'?

Lika som igår sitter jag och smuttar på en smoothie, och en kaffe. Men idag är det hallon istället för blåbär.

Jag var faktiskt duktig igår och drog en pw/jogg till Johanna! Sex svettiga kilometrar! Jävlar vad duktig jag kände mig. Idag blir det nog inte lika effektivt för fröken Elin. Tror jag.

Vad hände annars igår då?
Skrållan, Annelie, Johanna och jag själv drog ut till Ikea för shopping and lunching! Mucho trevlo!

Det är inte en lugn stund när man är med systrarna Olsson, det ska gudarna veta! Hade en grymt rolig dag och kväll!

Skrållan, sex månader ung och redan en fullvuxen frisyr! Gör om det om ni kan!

Nej, om man skulle slänga in en maskin tvätt då kanske? Hörs!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Meeen vad håret har vuxit sen jag sist såg henne :) Vad äter hon? Tips önskas ;)

2014-04-13 @ 11:44:11

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0