Gårdagens äventyr!

Igår började vi med kaffe på en solig altan..
...och fortsatte med kaffe i bilen!

Jag hade spanat in en audi som jag ville köpa, som fanns i Stockholm. Så vi drog ner och hoppades på det bästa. Men vet ni? Det var fan det sämsta! Sjukt besviken.

För att muntras upp drog vi till bauhaus. Åh, som jag älskar bauhaus! Där gick vi och planerade och drömde. Jisses vad roligt det är med projekt! Och nu har vi satt en "deadline" gällande badrummet i källaren, typ. Känns jätte bra!

Well, nu ska jag kolla lite på blocket efter bil igen. Audi eller BMW, det är frågan.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Va ni dricker kaffe.....
Hoppas du hittar din perfekta bil :)

2014-04-22 @ 17:48:30

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0