Fixat och donat i hemmet.

Hello everybody! Long time no see.

Så var påsken över och vardagen kan rulla som vanligt igen. Jag är dock ledig idag också, och det känns grymt! Imorgon ska jag på möte i Stockholm, så snacka om glidarvecka.

Anyways. Vi återkopplar till rubriken!
Här hemma har vi fixat lite. Både garderobsrummet ("walk in closet") och hallen har fått sig lite nytt.

I garderoben satte vi upp hyllor på en garderobs sida. Riktigt smart då inget annat fick plats där!


Svårt att fånga på bild tucker jag! I verkligheten är det riktigt awesome. Jag är såååå nöjd!

Och hallen då, vad har hänt där?
Den stora tavlan som satt ovanför bänken fick ge plats åt en tavellist istället. Och sen är även det som står på byrån nytt. Svårt att förklara när ni inte vet hur det såg ut innan..
Nya krukor i fönstret. Gardinerna är från mrs Annelie Olsson, men jag funderar på om det inte ska få bli enfärgade där istället. Hur som helst är det såååå mycket ljusare nu än innan. Tummen upp!

Och sist men inte minns har vi rensat bland jackor och skor. Äntligen får gästernas jackor plats också, haha!
Alltså... Fan vilken dålig bild. Men nu vet ni typ hur hallen ser ut.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linda

Vad fint ni har det! Om jag ska få tummen ur och hälsa på kanske...... 😝

Svar: Du är så välkommen så! 😊
Elin Haglund

2014-04-22 @ 10:09:13
URL: http://mittrosabadkar.blogg.se
Postat av: mamma

Men vad ni har fixat! Riktigt bra.
Meeen! Vad menas m rensat??!!
Jag vill ha förtur :)
KRAMAR till er BÅDA :)

Svar: Rensat = ner till källaren, eller stanna uppe. :-P
Elin Haglund

2014-04-22 @ 17:46:55
Postat av: mamma

aha :D Trodde du lagt i säckar och skulle skicka vidare :D :D
(nä, trodde nog inte det ändå men jag kan ju chansa)

Svar: Hahaha :-)
Elin Haglund

2014-04-22 @ 21:13:04
Postat av: Annelie

Meeen vad bra det blev med dom. Mkt bättre än när jag hade dom :)

2014-04-23 @ 21:10:14

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0