En riktigt mysig dag!

..och än är den inte slut!

Vi här på vega började dagen med sovmorgon. En sovmorgon som fortsatte ute på altanen. Så jäkla skönt att värmen känns "på riktigt"!

Och apropå altan.. Vi ska nog beställa ett bord + sex stolar som vi kan ha där ute, istället för soffan. Så flyttar vi soffan ner på trallen på baksidan. Hmm, vi får se.

Anyways..

När vi kände oss utvilade gick vi ut till garaget. Jag ville starta fiddyn! Är såååå sugen på att dra iväg och åka lite! Första kicken hoppade den igång. Nu måste Mickes znakepit lagas lite bara, sen jävlar blir det åka varje helg!! Wiihooo!

Vi fick nöja oss med att cruisa runt på moppen nu istället. Himla trevligt det med faktiskt. Drog en sväng bort till Johanna och Tomas, och sen till Mickes syster.

Jag är så tacksam för personerna jag har runt om mig! Jag börjar verkligen känna att jag trivs med mitt liv - på riktigt. Jag har en underbar karl, fantastiska vänner, en härlig familj och ett jobb som jag verkligen trivs med! Thank you lord. Dessutom har jag vuxit ifrån allt vad osäker heter, och kan verkligen njuta av att vara mig själv. Jag är jag och jag är jävligt bra!

Nu ska vi grilla. Punkt.
Ingen är så bra på att vara jag, som jag är.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0