Rolig läsning!

Jag sitter just nu i sängen och surfar på den stora vilda webben efter svar på "varför jamar min katt tidigt på morgonen".. och alla dessa historier från folk alltså.. HAHA, jag skrattar så guzzen piper till vid mina fötter och kollar nyvaket på mig "vad håller du på med?".
 
"Har samma problem. I början tyckte jag att det roligt med en så social katt, men nu är det ett helvete. Mjau mjau mjau så fort det är någonting. Saken jamar bara för att få en klapp klockan 04:30 på vardagar. Att ignorera den funkar inte heller då den aldrig ger upp. Stänga dörren? Nej, det där jävla ljudet skär genom allt som finns. 
Har ingen lösning."'
 
"Min Oriental skriker så man kan tro att han ska gå isär! Men vete fan vad han menar? Han brukar bara glo och vråla en gång till när man talar till han.... Men det är den gosigaste idiot jag någonsin tagit i!(sover nästan alltid under mitt täcke!)"
 
"det är olika på katter , jag har två bondkatter ,den ena jamar nästan alldrig , den röda jamar nästan hela tiden. ber om mat inne skall sedan ha mat ute ,ibland blir jag galen på katten . funderar då på stämmbands operation."
 
eller denna
 
"Vår katt har börjat driva oss till vansinne. Han väcker oss varje morgon vid halv femtiden och skriker och jamar. Han får sitt morgonmål då, men äter bara upp en del innan han fortsätter att jama tills det är dags för oss att åka till jobbet. Då lägger han sig och sover! Varför gör han så här? Finns det sömnmedel till katter?
Trötta Birigit"
 

Hahaha, åååhh vad roligt det är att läsa om andra som är exakt lika less som en själv. Prinsessan här hemma vill gärna att vi ska kliva upp runt fem tiden.. För att hon skall sluta med detta måste vi ignorera henne. Och hur lätt tror ni det är? Hon kan skricka högt, det skall gudarna veta.
 
Jag går och lägger mig nu, och hoppas få sova lite längre än till halv fem imorgon. Game on!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: [Sarah]

Stickan har oxå en morgonjamar session runt 05 tiden. Som en liten konversation med oss.. Ignorerar vi han kommer han å somnar om. Undra va dom vill?

Svar: Dom tycker nog "goooood moooorgon! Mat och bus, tack!" Guzzen somnar INTE om tyvärr.. Hon skriker tills vi kliver upp. Efter nästan en timme går det liksom inte att ignorera längre haha. :)
Elin Haglund

2013-09-26 @ 11:45:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0