Regn, regn, regn.

Idag regnar det här in gefle. Det är kallt, grått och regnar. Regn, regn, regn. Idag är en sån dag då man vill ligga i soffan och mysa hela dagen. Men det går ju inte.. för jag ska jobba... Grymma värld!
 
Då kommer vi till den kniviga frågan.. ska jag 1) cykla ner 2) gå ner eller 3) ta bussen ner till jobbet? Cykla går ju överlägset fortast. MEN då blir jag definitivt blötast. Vilka i-lands problem alltså.. Har jag tur så slutar det regna klockan tolv.
 
[tio minuter senare]
 
..Det kommer INTE sluta regna. Det började precis regna ÄNNU MER. Himlen har öppnat sig och det ÖSER verkligen ner! Idag får det faktiskt bli bussen till jobbet.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Ses på em! :D Längtar!

2013-09-16 @ 11:11:04

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0