Nespresso Lattissima +

Idag köpte jag en ny kaffemaskin. Jag är en mjölk med kaffe-drickare och älskar således latte.

För nåt år sedan fick jag en kapselmaskin av mami & papi, men jag känner nu att den inte lever upp till mina höga krav. Varför? Jo, det har jag faktiskt räknat ut!

MJÖLKEN!

Den maskinen jag fick använder sig av "pulvermjölk" (som typ alla kapselmaskiner gör), och den jag köpte idag skummar riktig mjölk. Smakskillnaden är större än man kan tro. Pulvermjölken är sötare än den vanliga, och därför blir latten nästan som oboy istället..

Som recensionerna säger: "Nespresso har tagit steget till nästa nivå - igen". Riktigt god latte gjorde den. Jag är sjukt nöjd! Köpte kapselstället på en gång idag också, såg ju så snyggt ut.




Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Å vart är den gamla ;) ?

Svar: Den är kvar här hemma :) Du kan få den om du vill? :)
Elin Haglund

2013-09-13 @ 13:13:26
Postat av: Mamma

Nja, jag dricker ju inte kaffe......

2013-09-13 @ 15:28:36

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0