Nerverna börjar spöka.

Imorgon börjar jag mitt nya jobb. Jag är riktigt taggad och ser fram emot mina nya utmaningar väldigt mycket! MEN, jag skulle dock ljuga om jag sa att jag inte är nervös. För det är jag. Åtminstone så säger kroppen till mitt huvud att "jo, elin, du är minsann nervös - här, känner du det? its ångest bitch!"... 
 
För er som levt under en sten och missat den här härliga nyheten så kan jag meddela er att jag kommer börja arbeta som SALES MANAGER på VERO MODA här i gävle city. Och vad gör man då? Jo, jag ansvarar för att maximera försäljningen och lönsamheten i butiken, jag kommer sätta upp försäljningsmål som skall följas upp och jag kommer säkerställa att kampanjer opch aktiviteter genomförs enligt marknadsplanen.. bland annat. Åh, fan va taggad jag är!!!
 
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: FRIDUS

LYCKA TILL IDAG PUMAN! kört hårt :)

2013-10-01 @ 09:13:11
Postat av: Mamma

HALLÅ!!!!!!
Har nerverna slutat spökat så man kan få sig en uppdatering....

2013-10-05 @ 17:00:36

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0