Inte nog med att det är måndag..

...nån jävla IQ-befriad individ ringer från ett pensionföretag för att få mig att välja deras tjänst - och är SKIT OTREVLIG!

Inte nog med att jag blir väckt och tvingas lyssna på knackig svenska denna första skit dag på veckan - jag måste också försvara mig för att jag "gärna vill läsa på mer om Er via internet innan jag vill ha er information utskickad." Ööhh, är inte det ganska smart av mig? Borde han typ inte svara med "okej Elin, då ringer jag dig igen i slutet av veckan"?

Inte han ä. Den där babben fortsatte bitcha om att jag inte förstod vad han menade och bla bla blaaa!

Jag förstår mycket väl vad du menar, och jag förstår dessutom att du jobbar för provision.

När jag sa "tack för att du ringde, men jag är inte intresserad" så la han på luren. Vilken jävla idiot.

Detta får mig att vilja klä mig som en ninja, krypa in i ett hål med ett gevär och ligga och lurpassa på ett visst folkslag - telefonförsäljarna! Tack för att du förstörde min morgon, fucking Sean Banan!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Jadu, man blir vansinnig när dom inte acceperar ett nej! Förstår att det är deras jobb men då får dom
f-n förstå ett NEJ också!!!
Men alla gör ju dessvärre inte det.
Hoppas dagen blev bättre.....

2013-09-09 @ 09:57:30

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0