Inte lika älskad nu..

Guzzen har gnällt och pipit och skrikit sedan klockan 05:00. Hon menar att hon vill gå ut. Men någon måtta får det fan vara, det är JAG som bestämmer i detta hushåll.

Eller?

Efter 40 minuter gav jag upp: ut ut ut förbannade kattskrälle!! Vad är det för fel på att fortsätta såhär:

Hur ska jag få henne att sluta med detta? Varken jag eller micke får sova ut när vi är lediga. She's a maniac! Har ni några tips på hur vi får henne att shut the fuck up? Hon har fräsch mat, nytt vatten, tömd låda och stor kattklös här inne. What more can she ask for?!

Som sagt; kom gärna med tips. Jag orkar inte mer!! 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

Kattlucka!

Svar: Är lite rädd att det skulle ligga döda djur under sängen då..... Men lucka vore ju det bästa!
Elin Haglund

2013-09-12 @ 07:27:35
Postat av: Malin

Gör en kattlucka då så hon kan ta sig ut på mornarna! En som ni också kan låsa när hon ska stanna inne! :)

Svar: Det vore det bästa! MEN tänk om hon släpar med sig döda djur in?!
Elin Haglund

2013-09-12 @ 08:03:28
Postat av: Ida

Katter är nattdjur! Ha henne ute på nätterna så slipper ni de där :D det är annars lika hos oss. Om dom är inne på kvällen så kommer dom runt 4-5 på morgonen och skriker och ska ut.

Svar: Tack för tipset!! Jag har tänkt på det förr, men känt att "nä stackarn å vara ute hela natten".. Men vi har ju faktiskt en altan med tak och soffa.. :) :P
Elin Haglund

2013-09-12 @ 08:37:19
URL: http://luvans.blogg.se
Postat av: Mamma

Ja, hon har ju både tak, soffa och en hel buffe med kaniner ute. Så nog klarar hon sig. Men det är ju alltid skönt att ha dom inne på natten. Men det som händer nattetid kan även hända dagtid.
ps. Jag gör äppelmos så när ni har vägarna förbi kom in och hämta några burkar :D

2013-09-12 @ 13:12:14
Postat av: Therese Stålberg

Du ja kom å tänka på en ny kattluckan jag sett men kommer ej på vart! Iaf den kattluckan kan du ställa in en tiner på att hon kan få in utifrån dygnet runt men att hon tex bara kan gå ut inifrån från 05-20 till ex. Det kanske skulle vara något?:) min va precis lika dana i Falun. De e bara å ge upp ;) dom e likadana här om vi stänger balkongdörren. Den få vi öppna 4-5 på morgonen sen e de lugnt.

Svar: Åh tack för tipset! Den ska jag kolla upp :) Är bara rädd att det ska dra kallt efter golvet om vi sätter in en??
Elin Haglund

2013-09-19 @ 23:23:35

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0