"Hur ser hon ut utan smink egentligen?"

Det är säkert många där ute som tror att jag ser ut som en total hag utan smink. "Det är ju därför du har så mycket smink ju! För att dölja!" kanske ni tänker. Men så är icke fallet. Dessutom använder jag inte mycket smink heller, jag använder mörk ögonskuggaBig difference. Anledningen är enkel: jag älskar sotade ögon. Har alltid gjort och kommer säkert alltid att göra. MEN jag har inga problem att gå osminkad heller. Det gjorde jag senast igår, och då var vi både ute och käkade och shoppade. "Men OJ är det sant!?".
 
Foundation, mineral puder, rough, mascara, ögonbryns färg, och ögonskugga. Thats it.
 
Jag tror nog att nästan alla som läser denna blogg (förutom det manliga könet) använder sig av exakt det jag använder i mitt face, fast kanske inte lika mörk ögonskugga. Am i right or am i right?
 
 
Och båda ögonen sminkade, i dagsljus:
 
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Tänk vilken vacker dotter jag har :)

2013-09-13 @ 15:29:38
Postat av: Ida

Lika vacker utan som med :)

2013-09-13 @ 16:41:48
URL: http://www.luvans.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0