Frost och snö.

Inatt hade jag en dröm, men den kändes så fruktansvärt verklig. Till och med nu när jag sitter här klarvaken måste jag tänka till en extra gång "var det verkligen en dröm?". Jag gick upp mitt i natten för att gå på toaletten, och när jag blickar ut genom köksfönstret på uppfarten ser jag att det snöar. Bilarna är täckta med mestadels frost, medan små små snöflingor yr runtom. Hmm.. känns fortfarande som att det har hänt.
 
Aja.. solen lyser utanför och det blåser, Ingen snö. Ingen frost.
Har ni upplevt samma sak förr? Drömmar som känns som verklighet?
 
Idag är det jobb som står på schemat. Stängning. Jag sitter och dricker kaffe just nu, och ska snart föna håret. Guzzen skriker för uppmärksamhet. En helt vanlig morgon med andra ord.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0