Please dont stop the music

 
Jag vill inte påstå att jag har en och samma muskstil. Eller alltså, att jag gillar en typ av musik. Jag tycker om allt från jazz och country till rap och hårdrock. Men något jag och Micke lyssnar mycket på här hemma är faktiskt rap och hiphop. Haha, fan säger man så?

Så den här låten som miley medverkar på tycker jag var skön. Någon som hört det senaste från eminem förresten? Berzerk. Jag vet inte alls vad jag tycker om den. Första gången jag hörde den tänkte jag "vad fan håller han på med? det här är ett jävla magplask!", och jag var inte den enda att tycka detta. MEN, ju fler gånger man lyssnar på den så blir den bättre och bättre. Vad tycker ni?
 
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0