Monstervecka..

Ni anar inte hur jobbig denna vecka varit! Tisdag, onsdag och torsdag var jag på jobbet och hade intro med min distriktschef Malin. Vi arbetade från 8 till 17:30. Min hjärna var som kolasås efter dom dagarna! Helt full av ny information och nya intryck. MY FUCKING GOD. Och i fredags var jag schemalagd 10-19:30, och idag 11-17:30. SKJUT MIG!

Såhär har det sätt ut varje kväll så fort jag kommit hem:
Däckad på soffan.

Men trots en mördarvecka måste jag säga att FAN VA ROLIGT DET KÄNNS! Imorgon får jag vila sen kör vi igen nästa vecka! Woho, lets do this!




Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: NoOne

Jag jobbar 8 timmar varje dag som anställd och driver ett eget företag på sidan om så det blir väl kanske 12-14 timmars arbetsdag varje vardag + några timmar på helgerna i bland. Kör hårt snygging. Du fixar nya jobbet galant. Orkar jag så orkar du!

2013-10-06 @ 03:16:54

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0