LIL WAYNE

Ikväll är vi några stycken som ska till stockholm och se lil wayne uppträda. Egentligen skulle vi se detta i.. hmm.. april tror jag det var? Men konserten blev uppskjuten och here we are. Jag tycker att han har skapat ett coolt varumärke för sig själv, men hans musik? Nja, inte helt förälskad i den. Men det ska hur som helst bli roligt att se vad han har att bjuda på! Det är ju alltid roligt att bryta vardagen med något i den här stilen.

Här är några låtar som jag absolut älskar! Dock är det ju inte bara han som är med i dessa, så jag tror tyvärr inte att han kommer köra dessa låtar ikväll.
  
 
 
 
 
 
 
 
 
Nej, nu ska jag käka lite frukost och get dressed. Tåget går strax efter 11, så jag ska inte sitta här och slöa. 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Ha det så trevligt och hoppas det blir en musikupplevelse. Om inte annat så är ni ju ett trevligt sällskap och vad kan då bli fel. Mys och njut av allt...

2013-10-24 @ 10:05:41
Postat av: johanna

Menåh vad avis jag blir!!! Har hört att han inte är bästa liveartisten dock då han brukar uppträda fett hög? Tror de blir grymt ändå =) love him!

2013-10-24 @ 17:36:30
URL: http://jhnn.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0