Kvantitet före kvalitet?

Förr shoppade jag hellre mycket saker för lite pengar, än en sak för mycket pengar. Trots att slutsumman blev densamma.

Nu för tiden kan jag gärna köpa något dyrt som håller länge och väl, än att jaga "det senaste" som jag kommer använda nån månad. Och som säkert bara håller i en månad.. 

MEN jag kommer alltid att älska att shoppa på rea! Att göra fynd är det bästa jag vet! Igår kammade jag hem en bh för 75 spänn! Fantastiskt!

Jag tycker inte att det är prislappen som avgör, utan snarare hur grejen man vill ha ser ut. Jag har aldrig brytt mig om märken, utan gillar jag vad jag ser, ja, då är det bara att klippa till! Billigt eller dyrt, märke eller inte.

Förutsatt att kontot inte är tomt pga 1000kr/h tatuering var och varannan månad..


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0