Good morning!

Hur skönt är det inte att kliva upp tidigt när man är ledig? Förutsatt att man är utvilad.. Jo, det är hur skönt som helst! Vi snackar carpe diem-feeling delux over here!

Om jag gick upp såhär tidigt helt frivilligt? Om jag hade ställt klockan? Inte direkt.. måste jag erkänna.
 
Min baby började pipa vid 06:30 tiden, och då var hon inte värd mycket kan jag lova. Vid 07:15 kände jag att enough is enough, hon kommer inte sluta skrika. Så klockan 07:30 släppte jag ut kattskrället. Sen var det en timmes slumrande i sängen innan jag kände mig pepp på att stiga upp.
 
Idag tänkte jag städa och tvätta. Det känns som en skön plan. Att bara få vara hemma i lugn och ro, och pyssla. Skönt, mycket skönt.
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0