Dags att färga håret.

När jag var liten tös hade jag mörkbrunt. Sen blev det massa blonda slingor i tonåren...

..innan jag blev rock'n'roll och färgade svart..

När jag hade haft svart "för länge" provade jag rött..
 
 
..men tröttnade efter fyra månader. Black again:
 

Sen gick det nåt år, och svart kändes helt plötsligt jätte tråkigt. Så jag ljusade upp topparna!
 
And here we are. Kluvna sönderblekta toppar (tills igår då johanna klippte skiten) och trött på mellanmjölk-brunt. Nu ska jag färga svart. Och aldrig prova något annat. Never never never!
 
 
NEVER NEVER NEVER NEVER något annat än svart. Påminn mig om detta.
 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sara Eklund

Jättefin blogg! :)

Svar: Tack! :)
Elin Haglund

2013-10-30 @ 19:22:32
URL: http://eklundsara.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ingen idé att man säger något åt dig ju för du lyssnar ändå inte ;)

Svar: Haha må så vara ;) men nu hoppas jag att jag har lärt av mina misstag. :)
Elin Haglund

2013-10-30 @ 21:41:50

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0