Rent och fräscht!

Idag var det dags att tvätta några sminkpenslar. Borstar? Känns skönt att ha det gjort. Jag brukar tvätta penslarna typ en gång i veckan, men ibland blir det längre mellan gångerna. Tyvärr.

Jag använder både äkta hår och oäkta hår på mina penslar (fan, heter det penslar eller borstar? Eller heter det något helt annat?!). Foundation läggs med en fejk, medan puder och rough appliceras med äkta. Ögonskuggan läggs även den med syntetiska borstar. Penslar?

Varför jag inte bara använder äkta? Well, jag tycker det fungerar bra som jag har det nu, plus att jag är för snål! Tror ni det är billigt med the real shit eller? Nej. Det tycker jag inte.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0