Nu kastar vi in handduken för ikväll.

Mitt upp i allt bilande av golv, skottande av jord, bärande av stenar och rivning av väggar stannade vi upp och kollade omkring. "Här skulle vara ett perfekt relax rum" kläcker Tobbe ur sig. Både jag och micke höll med. Men vart skulle tvättstugan vara? "I pannrummet" fortsatte grabbarna.

Sagt och gjort.

Nu är pannrummet målat en omgång. En sväng till ska strykas, sen är det takets tur och därefter golvet. Snacka om impuls-jobb. Ett riktigt bra sådant! Eller nja, Tobbe och micke bar ut oljepannan, så för dom var det nog ett mindre bra jobb.. Trodde dom skulle dö av ansträngning faktiskt!

Nu är både jag och micke sviiiin trötta! Dags att sova. Imorgon ska jag till Söderhamn för att greja lite med bilen, och micke ska till Stockholm för att kalasa lite.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0