Morrn morrn!

Inatt har jag sovit riktigt dåligt.

Igår fick jag jätte ont i magen hemma hos Johanna, och det höll i sig när jag kom hem och skulle sova. Imorse väcker guzzen mig vid 05:30 typ, och därefter är det omöjligt att somna om för att 1) fiskmåsarna vrålar utanför och 2) hårbotten gör ont som fan efter förlängningen.

Så ni kan ju förstå att mitt humör inte är på topp idag. I need my beautysleep!

Att det dessutom är riktigt dåligt väder gör mig bara ännu surare. Trots att jag ska jobba 9,30-20,15 idag vill jag ju ändå känna att det är sommar!

Äh, vi skiter i sommaren. Vinter vår höst vinter vår höst... Fan va less jag är.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0