Jag har sagt det förr,

och jag säger det igen: JAG HATAR SPINDLAR!

Idag när jag kom hem från jobbet satt det en fet jävel och lurpassade på mig! Tur jag såg den i tid och kunde döda den, innan den dödade mig.

Fy satan vad nojig jag är nu. Kollar upp ner höger vänster upp höger ner vänster och runt runt runt.. Inga fler spindlar i sikte. Dock måste jag ruska sängkläderna innan jag kan sova. Att krypa ner med en spindel i sängen skulle ju bara vara too much! Då skulle jag fan dö. På allvar. Spindel-döden. Helt säkert.

Sökte på anticimex efter spindlar. Där står det klart och tydligt att dom är livsfarliga människoätare. Eller ja, om man läser mellan raderna, och det gör man ju alltid.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea.

Spindlar är som husets små tomtar Elin! De håller annan ohyra och kryp i schack så var SNÄLL med dem. Fast ja, håller väl med dig egentligen.. De är ASÄCKLIGA!
Kram!

Ps. Vad fin tatueringenn(och du såklart!) är!

2013-05-08 @ 21:11:28
Postat av: Andrea "Albrekts"

Bara att akta sig för ett bett av dessa och man har 10 min kvar o leva!!! Usch för dessa!!!! Tur att det är en bit mellan foten och klacken, annars hade man knappt vågat stampa dom!

2013-05-17 @ 19:38:22

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0