Älskade lilla pälsboll.

Guzzen väcker mig vid 5 tiden varje morgon. Hon skriker, och sen lägger hon sig på mitt ansikte. Om jag klappar henne brukar hon oftast bli nöjd. Men ofta är inte samma som alltid, och imorse var hon riktigt dryg.

Hon la sig så tätt intill mitt ansikte att jag höll på att kvävas. När jag vänder mig åt andra håller går hon, otroligt osmidigt (säkert med flit), rätt över min hals för att krypa tätt intill igen.. Mysigt? Nej, inte så pass tidigt på morgonen.

Dessutom brukar vårt gos alltid sluta med lek-attacker från hennes håll. Detta resulterar i rivsår som svider nå jävligt. Inte så lätt att somna om då nej.

Men trots att hon är ett jävla pain in the ass ibland älskar jag henne. Min lilla baby! Idag la hon sig på min mage när jag solade.. Japp, hon har många bra egenskaper min katt.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0