Till salu.

Nu är det dags att sälja mina snygga boots från H&M trend. De är i äkta skinn och i äkta mocka. Storlek 38. Klackhöjd 9cm.

Jag köpte dom för säkert 1 år sen, men har bara använt dom typ... en halv gång. Varför? Jo, för dom är för små! Jag har ju 39, och dessa är 38. Fråga mig inte vad jag tänkte med.

Nypris för dessa snyggingar var 800kr (om det inte var mer...?). Jag säljer dom för 500kr, prutat och klart!

Pengarna förs över till mitt konto, alternativt kontant och du hämtar dom. Om ni vill ha dom hemskickade får ni stå för den kostnaden.

Om ni är sugna så skriv en kommentar, så svarar jag er via er mail.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0