Plötsligt händer det!

Idag har jag haft KJOL på mig! Sjukt otippat! Drog såklart på mig pyjamas och nyköpta hooden så fort jag kom hem igen! Inget slår mjukis. INGET!!

Nu ska jag ta och städa lite. Det är vita fotavtryck i hela huset (från källaren), så det måste skrubbas i varje hörn här hemma! Jag har varit väldigt effektiv idag; möte, målat, klippt gräs, shopping, och nu städa. Japp, mycket har gjorts. Mer än vanligt, iallafall.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma

Min vackra dotter!
Jag älskar dig!!!!!

2013-06-13 @ 20:47:32
Postat av: johanna

Var är hooden ifrån? Behöver en ny ;)

2013-06-14 @ 08:58:14
URL: http://jhnn.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0