Ont i hjärtat!

Efter mitt förra inlägg började jag bläddra igenom Bill och Bull's blogg (katthemmet i Söderhamn), och hittade bland annat dessa tre bilder..

 


Här har hon precis vart på sitt första veterinärbesök efter att ha blivit upphittad! Usch jag får en klump i magen av att se detta. Hur kan man lämna en katt ute med tanken att aldrig låta den komma hem igen? Förklara det för mig tack.

Usch jag spyr åt sådant folk! Nu kan det ju vara så att hon har "rymt".. Men då tycker jag att man som ägare söker med ljus och lykta både utomhus och via nätet. Ville dom hitta henne visste dom vart dom skulle leta. Im just saying!

Här är bilder på henne från oss:


 

We love you!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Jadu, kommer ihåg när hon kom hem till mig!!! Helt slut var hon, fullproppad i mask å skabb i öron och matt i pälsen!
Nu har hon det så bra en katt kan ha det och hon är en riktig primadonna!
jag är glad att du kom hem till mig så ni fick träffas....

2013-07-03 @ 17:16:37

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0