Mera älg!

Vilket kap min svärmor (tillsammans med min mor) gjorde förra veckan! Ett stycke död älg, 17 taggare, för 400kr! Jag kunde inget annat än säga "Ja! Köp!" när dom frågade mig om intresset fanns för lite fler horn.

Dessvärre visade det sig att kraniet var gjort av gips.. och det var faktiskt ingen höjdare. Så då kapade vi av hornen och nu är kreativitets-mössan på!

Ska det bli en lampa? Ett fat? Sättas på vägg? En skål? Ska vi måla dom? Jag vet inte alls just nu, det enda jag är säker på är att vi kommer komma på nåt snyggt! Hornen kommer få agera inredning till källaren. Gud vad jag längtar tills gillestugan är klar!!

Bild på annonsen, och bild på test av skål/fat.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0