Sinnesro.

Förutom att jag vaknade klockan tre inatt, och har knappt kunnat somna om, känner jag mig.... lugn?

Det är första gången på länge som jag helt kan fokusera på bara mig. Mig och mitt liv. Bekymren som snurrar runt mitt huvud är bekymmer som kommer från mig, och inte från någon annan. Aaahh, sinnesro. Måtte det alltid vara såhär.

Idag ska jag jobba. Egentligen skulle jag vara ledig, men när sjukdom inträffar är jag en sån person som ställer upp! Och dessutom är jag ju ett stort fan av pengar. Who isnt?

Dock kommer det bli rätt tungt på jobbet känner jag. Gårdagens mördarpass och med denna dåliga natts sömn har bidragit till att jag säkerligen kommer vara living dead. Äh, bit ihop nu och bryt ihop senare. Är ju ledig på torsdag och det får man ju vara glad åt.

Nu ska jag sätta på en kanna kaffe! Morrn morrn på er.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0