Patrick.

Älskade lillebror som inte alls är särskilt liten längre. Idag fyller han tjugo år. Jisses!

Jag har jobbat hela dagen, och firar därmed brorsan en annan dag. På lördag. Men jag ringde iallafall och väckte honom med en sång imorse!

För fem år sedan fyllde jag också tjugo. Känslan att få gå på bolaget - aaahh priceless! Nu går jag sällan och köper alkohol, mår så sjukt dåligt av att dricka skiten! Nykterist nästa?

Jag minns att jag fick ett regnställ och en cykel, precis vad jag hade önskat mig. Jag har för mig att jag någon vecka senare flyttade ner till Småland, kosta, för att utbilda mig till glasblåsare. Eller var det året efter? Kanske bodde jag fortfarande i Stockholm? Eller var det i Valbo? Äh, nu lämnar jag det bakomflutna framför mig och går till sängs. Natti!

Hockeyfrilla deluxe:


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0