Korthårig!

Eller det där var en överdrift. Jag har inte kort hår. Det är mer.... mellanlångt?

Medan vi kikade på filmen, som by the way var en besvikelse, plockade jag ur löshåret.

Jag har haft dessa slingor i två månader, och inte tappat en enda! Anledningen varför jag tog ur dom var pga att mitt hår växt. Vaxplupparna satt så långt ut nu, och jag ville inte riskera att slita av mitt hår med att ha dom kvar.

Nu sitter jag redan och planerar mitt nästa hår-köp. Jag älskar långt hår. Älskar älskar älskar! Och nu har jag bara mellanlångt hår. Det gillar jag inte. Inte inte inte!

Ja ja, life goes on.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Hur plockar du ut dom när du är själv?

2013-07-18 @ 01:24:39

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0